yeninesilannee bizde kafa çapı ve burun normaldi ultrasonda. Ama kan testi riski yaşıma göre yüksek vermişti 29 yaşındayım ben. Normalde çok daha az olması gerekirken 1200de 1 tarzı bir şey çıkmıştı. Doktor testin yapılma haftasının da sonucu etkileyebileceğini söyledi. Ama biz içimiz rahat etsin nasılsa imkanımız var diyerek test yaptırdık 1 haftaya da sonuç geldi. Çok şükür temiz geldi. İnsan çok korkuyor üzülüyor o süreçte ama içinizi ferah tutun ikili test genelde yanlış çıkıyor