Eylülün 6sında tedavi için kontrole gittiğimde yumurta daha çatlamamış deyip 7sinde çatlatma iğnesi yapmamı söyledi şuan 8inden hesaplıyorum 3 haftalık gene olmuş oluyorum ama doktorum öyle hesaplamadıklarını söylüyolar ve değerlerimin kendi hesabına göre 500lerde çıkması gerektiğini söyledi ama benim hesabıma görede 3 haftalık oluyorum 244 değerim çıktı sizce nasıl