Kızlar 1 hafta oldu doğum yapalı 26 haftalık doğdu kızım doktor bugün3. Seviye kanaması olduğunu söyledi beyninde çok kötü durumdayım ilerlerlermiş geriler mi sakatmı kalır ölürmü bilmiyorum ve elimden hiç bişey gelmiyo en acısıda bu 3. Seviye kanama yaşayan varmı