Jalejaleee00 https://www.hizliresim.com/r0t21gb 23 kurtaj oldum 6 gün gecti sizce hamilelikmi vardir korktum 1 gün korunmasiz olmustu ama denk gelmismidir bilmiyorm
Sare_benan Jalejaleee00 Kürtaj 23 Eylül ise onun kalıntısıdır 6 gün içerisinde hemen yumurtlama olup bebek oluşmaz🌸
17papatya Jalejaleee00 bu ayin 23ünde kürtaj olduysanız 6 günde gebelik oluşup testte çıkmaz eğer diğer ayın 23unde olduysanız gebelik olabilir çünkü testte ben gördüm