Dün kontrolüm vardı suyuna bakamamıştı doktor kordonlu görünüyordu perinatolijiye yatışım yapıldı o yüzden bu gün tekrar renkli ultrasona girdim suyunun yeterli olduğu söylendi taburcu olucaktim aslında ama kendi doktorum tekrar ultrasonla baktı taburcu etmeden suyu yine kordonlu göründüğü için haftan gelmiş zaten yarın sabah fitille doğumunu başlatalım böyle eve gönderemem seni dedi 1 cm açıklığım var şuan
Heycanla bekliyoruz bakalım artık🤗 dualarınızı bekliyorum❤️