Ya kızlar çok alakasız bi şey sorcam. İnternette falan bi saatten fazladır çözüm arıyorum tek bi kelime bulamadım. 5 kiloluk çay paketim vardı tezgahın altında. Farketmemişim paketin altı biraz ıslanmış. Çayı komple paketten boşalttık. Kavanozlara falan doldurduk. Ertesi gün bi demledim çay rutubet kokusundan içilmiyor. Yaklaşık 5 kg çay komple rutubet kokuyo. 3 gündür balkonda havalandırıyorum koku gitmedi. Başına daha önce böyle bi şey gelen veya çözüm önerebilecek var mı? Yoksa hepsini çöpe atmak zorunda kalıcam çünkü kokudan içilmiyor