Jelybon Merhabalar. 35 haftalık hamileyim. Tek eksik ateşölçer kaldı. Onerdiginiz marka var mı. Kulaktan ölçen mi daha iyi olur yoksa su uzaktan tutup alından ölçenlerden falan mı.karar veremedim
Der_0 Jelybon Alnından ölçen alın bence ama onu online alışverişe bırakmayın bana sorarsınız direk mağazadan alın
cahillesohbetikestim Jelybon hem alından ölçer hem koltuk altı kullanıyorum. Omron aldım 8 aydır kullanıyorum memnunum.