Rbadrn_solmz Kızlar sezeryan olalı 47 gün falan geçti ama lekelenmelerim oluyor . Hala bitmedi ve hergün oluyor . Hala adet olmadım . Neden acaba veya normal mi ?
meleklerin_annesii Rbadrn_solmz benim sütüm kesilince adet olmuştum , emzirirken lekelenmem vardı sizinki gibi