Dcl027 Kızlar bata göre 4+3 görünüyor . 5. Hafta oluyor ama 5 . Haftada kese görünüyormuş değer 1000 lere çıkıyormuş ama benim 33. Sanırım geç döllenme olmuş doktora gittiğimde neye göre haftayı belirliyorlar
Dcl027 Der_0 geç döllenme olunca kendileri hesaplıyormuş . Son adet tarihime göre Şuan betamın 1000lende olması ve kesenin görünmesi gerekiyordu.
Der_0 Dcl027 biraz beklemen gerekiyor ilk beta testinden iki gün sonra testi tekrarladın mı artışı iyi mi
Ilknur13 Benimse geçen hafta öyleydi canım geçen hafta kese görünmemişti kan tahlili verdim hamileliğim öyle kesinleşti bu hafta 5+4 doktora gittim ve kese göründü panik yapma bazen doktorlar gerçekten insanı korkutuyor
Dcl027 cahillesohbetikestim Evet canım biliyorum o şekilde olduğunu ama bazı durumlarda geç döllenme olduğu zaman hafta geriye sarkabiliyormuş. Ultrason ile mi belli oluyon acaba onu merak ettim
cahillesohbetikestim Dcl027 evet ultrason ile belli olur ama bildiğim kadarıyla öyle olunca da sat baz alınıyor mesela iki gebeliğimde de bir hafta önden gidiyorlardı ama sa baz alınıyordu sonra son haftalarda 2 hafta geriye düştü büyük oğlum yine sat baz alındı