Elif_korkmaz38 Meraba kızlar kayseri şehir hastanesinde doğum yapan anneler varmı varsa süreç nasıl ilerliyo doktorlar ve ortam nasıl ben özelde muayene oluyorum ama doğumu şehir hastanesinde yapmak istiyorum hastane hakkında bilgileriniizi paylaşırmsnz.
MinnieMouse Elif_korkmaz38 ben de bir ara öğrenmeye çalıştım ama tatmin edici bilgiye ulaşamadım. Bildiğim kadarıyla doğumdan önce bir kaç defa muayeneye gitmek gerekiyormuş kaydın olsun diye. Normal doğumu ebeler yaptırıyormuş. Sezaryen olursa belirlenen günde gittiğinde hangi doktor varsa o yaptırıyormuş doğumu. Acil durum olmadıkça ya da sezaryen gibi operasyon gerektiren bir durum olmadıkça ebelerle yapıyorsun.
Hayalmi Elif_korkmaz38 Yeyze kızım durumu olmasına rağmen çok memnun kaldığı için orada yaptı doğumunu normal doğum odalar ebeler çok iyi demişti 3 yıl oldu .
Elif_korkmaz38 MinnieMouse 3 4 defa gittim muaneye den memnun olmadığım için özele geçtim şimdide doğum ücretleri malum almış başını gidiyo
MinnieMouse Elif_korkmaz38 son haftalarda bir iki defa kontrole gitmek yetiyomus ben de öyle yapicam canım gercekten özeller ateş pahası
Minigim38 Tek kişilik odalar varmış özeldeki gibi bende orda yapmayı düşünüyorum hem özele hem devlete gidiyordum malum özelde doğumlar cok yüksek