Tekrar merhaba. İlk hamileliğimde de bulantı yaşamıştım ama o daha kolaydı. Yatıp uyuyordum en azından 😒 şimdi bir de 21 aylık bir kızım var. Onunla ilgileniyorum hem de kendime bakmaya çalışıyorum. Ama beceremedim ki prilam dr bile hayretmedi. Yaklaşık 10 gün önce besinsizlik ve susuzluktan dolayı hastanede kaldım 3 gün. Sürekli sıvı ve vitamin takviyesi yapıldı. Hastane çıkışı ilacımı Onzyd 8mg ile değiştirdiler. Ama hala bulanıyor bazen çıkartıyorum. Ne zaman sona erecek bu durum 🥺 ilkinde bu dönemlerimde kusmam baya azalmıştı. Şimdi sanki sürecek gibi geliyor ve korkuyorum 😢