[silindi] Dcl027 Benim dün regl günümdü dün öğrendim ☺️ Betam 36 çıktı🥹Hiç hastaneye falan gitmedim 1 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum
Dcl027 [silindi] canım bende doktora gitmedim sadece görüştüm telefonda . Pazartesi verdim 14çoktı bugün 33 çıktı pazartesi tekrar vercem düzenli artışın olması gerekiyormuş sende iki gün sonra tekrar ver 😊
Dcl027 Emine1312 hiç bişey yapmadım valla pazartesi kan verdim bugün verdim artış olmuş şükür . Pazartesi tekrar vercem eğer yine artmış olursa muayene olmaya gideceğim başlarda beta takibi yapılıyor çünkü