Der_0 Duygu2213 kız o kadar bekledin bi kaç hafta da beklesene açık alanda bitkisel boyayla boyanabilir ama genelde ilk ve son üç ay tavsiye edilmiyor
MinnieMouse Duygu2213 boyatanlar var ama bence her halükarda bitkisel boya da deseler hepsi kimyasal ve fetuse zararı var 🥺 bence bekle canım riske atma
suscarparimm Duygu2213 Ben boyadım kendim bitkisel(clemency) boya ile %99 bitkisel içeriği doktorum önermişti 2 hafta sonra tekrar boyayacağım oreal açıcı olmadan tek renk ise boyayabilirsiniz
Duygu2213 Ebru-EY Ebru-EY benim bir arkadasim doğumdan sonra boyattı yarı 40 ta bilmiyorum bende sarıya dönmek istiyorum kimyasal saç derisinden geçmiyor diyenlerde var
Duygu2213 MinnieMouse normal saç boyalari ve kuaförlerin kullandığı acicilarin kimyasal içermeyen gebeler için kullanılan boyalar varmış onu sorucam duruma göre boyaticam şimdi boyatmasam doğumdan sonrada emzirme dönemi var bilmiyorum yani kafam karışık
Damladamla123 Ama emzirme döneminde de zararlı diyorlar ne olacak hiç boyayamıyacak mıyız anlayamadım
Dogukoo Duygu2213 özel takipliyim şehir değiştirdiğim için 2 ayrı doktora gittim iki doktorum da boyatabilirsin kanıtlanmış bir zararı yok dedi ama kokusuna çok maruz kalma yinede acık havada yaptırabilirsin dedi