Babyy07 Doğum fotografcisi tuttunuzmu kizlar fiyat bilgisi fln verirmisiniz . Yeni hamileler tutucakmisiniz sizde
Ask_hosmus Babyy07 özel hastanelerde fotoğrafçı var zaten istersen söylüyorsun, devlet hastanesinde almıyorlar diye biliyorum
benito Babyy07 biz tuttuk canım. Hastanenin anlaşmalı fotoğrafçısı, çekim tarzıda hoşumuza gittiği için tercih ettik. Feridenin bebekleri diye bakabilirsin instagramdan
benito Babyy07 henüz doğum yapmadım, cumartesi günü çekim yapacağız ama gayet tatlı bir fotoğrafçıya benziyor
benito urazinannesi 4 tane paket seçeneği vardı. Biz doğum öncesi, doğum, yenidoğan çekimi ve videoyu içeren paketi aldık. 2300 liraydı ama diğer paketlerin fiyatları daha uygundu 1000 liralık pakette vardı