Minnieand 4 saatlik başka bir şehirde sezeryan doğum yaptım illede annem dedim yakında ev olmadığı için rezil oldular hastahanede şimdi 3. Gebeliğim aynı yerde yapacak olursam eşim gelse yeter dedim çocukları başka kimseye emanet edemem annem evimde çocuklara bakar biz hastanede eşimle üstesinden geliriz Allahın izniyle yakında biyerde yaparsam annemle eşim gelir 🥰