Jalejaleee00 Merhaba cinsiyeti doktorum belli etmis haftaya cuma dicem dedi bu haftda ogrenen dogru cıkar varmi?
meleklerin_annesii Jalejaleee00 vallahi çok şanslısınız :) ben de 10+2 yim belli olmaz diye 10 gün sonra gitcem 🙏sağlıkla gelsin minik
BabyMinor Jalejaleee00 benim ilk bebeğimi dr 9 haftalıkken gördüm 10 haftalıkken gel büyüsün dedi kiz dedi kiz doğurdum yani belli oluyor
BbabyMom Nerdeyse aynıyız doktorum bana çok küçük daha tahmine bıle çok var sabredin dedı ben sabredemıyorum yaaa😅