Merhaba anneler 36+4 haftalik hamileyim. Hamileligim çok zor geciyor. Kaburgalarim çok agriyor ve karnim iyice büyudu. Gören ikiz saniyor. Anlamsizca mide bulantilarim basladi. Ilk zamanlar bile mide bulantim olmamisti. Allahtan sezeryan yoksa 1ay daha sabredemezdim. Sizin ne gibi sikayetleriniz var acaba