Gamzemree canım 30+6 bende dün böyle iç çamaşırımda az bir leke gördüm akşam hastaneye gittim bana dedi ki bebeğin doğum pozisyonun da 3 hafta sonra almadı gereken yerleşmesi gereken yere sadece erken gelmiş dedi nts bağladı bişey çıkmadı 3 hafta güzelce yat dinlen dedi öyle erken doğum riski falan yoktır dimi sende gitmişsin ya senin pozisyon nasıl ayrıntılı neler dedi