fatmaa37demi5 Kızlar az önce doguruyorum diye post açtım kanama çok fazla doktorum zorunlu sezeryana alacak lütfen dua edin
snmhsnn fatmaa37demi5 Allah her şeyin hayırlısını nasip etsin bebiş de sen de sağlıklı olun da böylesi hayırlıymış Allah’ın izniyle bebeğine kavuşacaksın güzel geçirmeye çalış korkma güzel bir doğumun olsun inşallah 🙏😍
Minisimb fatmaa37demi5 kanama dediğin o zaman nişan değil neden kaynaklı acaba,Allah yardımcınız olsun sağ salim alın inşallah bebisinizi kucaginza
-MinikveAnnesi- fatmaa37demi5 ne oldu canım sağlıkla kucağına al inşallah 🌸 haberdar edersin inşallah merak ediyorum neler oldu