Ben her gece yatmadan 2 tane içtim. Gün içinde hafif bulantım oldu. Kuzenimde öyle içiyordu ama onun yine bulantısı çok oluyordu. Bünye meselesi sanırım canım Bi doktoruna danış gece 2 tane içsem olur mu diye biz yanlış yönlendirme yapmayalım süreci doktorun biliyor her hamilelik ayrı sonuçta canım. Bide sabah kalkmadan yatakta çubuk kraker ye yataktan hemen kalkma biraz otur öyle kalk. Ben 8 haftalık hamileyken klima çarptı 12 gün sadece günde 3 4 kaşık çorba ve kraker yiyerek durdum. Tabi 4 kilo verdim ama doktorum korkma bebek kanınla besleniyor sen güçsüz düşersin dedi. Öylede oldu ben wc ye zor gidiyordum. Üşütme den ötürü.