UmmNasuh Nurcan00 34+2 dê doğum yaptım nişanım gelmişti açılmam vardı doktorum doğuma aldı hemen 10 gün küvezde kaldı
zeynepikra_61 Nesli3504 erken doğum olduğun da her ihtimale karşı bebeğin hadi hızlı ciğerinin gelişmesi için 🙏🏻 kuveze girmemesi için 🙏🏻
yamacalimoms DefneErva Benimde erken doğum riskim var, o yüzden sordum 2.750 benimki de umarım sağlıkla kucağına alırım
DefneErva yamacalimoms Umarım dertsiz sıkıntısız, tek avazda sağlıkla kucağına alırsın. Allah yardımcın olsun 😊