Seyma-Aslan00 hazalhazar 10 cm kistim vardı hamilelliğimin 3. Ayına kadar devam etti sonra kayboldu cok sükür☺️
Fatma0090 hazalhazar polikistik over kisti ise gebelikte kaybolup doğumdan iki ay sonra geri ortaya cıkıyor ama bu kist genetik zararsız sadece gebelik bıraz zor elde ediliyor
Xsare hazalhazar benim kistim vardı ilk o kisle hamile kaldım bebeğimi 4. Ayında doğurarak düşürmek zorunda kaldım ama sonraki kontroller de doğum yaptıktan sonra kis gitmişti suan tekrar hamileyim Allah’a sukur yani dogum sırasında da gidebiliyor
hazalhazar Seyma-Aslan00 aa harikaa ama gebelikte olusan kist mi bilmiyorm oncesindede olabilir yani kistle hamile kalmis olabilirm sizde mi oyleydiniz
hazalhazar Fatma0090 duymustum bu kisti ama gebe kalmamda sıkntı olmadi o zaman o degildr heralde diye dusunuyorm
Fatma0090 hazalhazar cok da zorlamıyor kafaya takmadın sürece ama diğer büyüyen kistler sıkıntılı amelşyat gerekebiliyor
Xsare hazalhazar yok yok enfeksiyon kapmıştım açıklık yapmıştı rahim ağzında o sebeple kisle alakası yok kis olduğunu söyleyen doktor bana hamile kalmaya bak sezeryanla kis de alınır demişti ama doğum şeklinde düşük yapıncada gitti kendiliğinden