Bugün kadın doğumda normal kontrolüm vardı iki aydır korunmasız ilişki deniyoruz ikinci bebek için
Geçen ay olmadı bu at umutluydum kafamada öyle çok takmamıştım geçen ay olmadı aman bu ayda olur olmaz napim dedim
Sonra doktorada gidicem nasılsa dur bi bakayım dedim test yaptım kaset test çok silik çıktı acaba mı demiştim bugün doktor rahim kalınlaşmış ama onun dışında gebelik belirtin yok beta negatif dedi adete daha 9 gün var
Acaba olsa çıkarmıydı yada gerçekten henüz erken mi sonuç için
Böyle olup sonra gebelik haberini öğrenen var mi