MrvKvk Merhaba arkadaşlar benim normal zamanda tansiyonum 10-6 oluyor ama şuan 12.5-8 ya da 13-9 fln oluyor 2 gündür. 35+2 günlük hamileyim. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba? Normal mi yoksa endişelenmeli miyim??
myangelson MrvKvk 14-9 riskli o ve üstü olduğunda doktora gidilmesi öneriliyor bu aralar tuzlu, tatlı, hamurisi fazla yedin mi acaba? Bol su iç bir de tansiyonu düşürmeye yarıyor