Ahuum ne dedim de tam olarak günaha girdim acaba ? Ya da siz ne demişsiniz de yalan söylüyorsunuz demişim ? 50 tane post açıp herkes hiç bişey belli olmayan fotoğrafla cinsiyet soruyor. Büyük bir kısımda haliyle bundan bıktığı için posta cevap vermiyor. Cevap alamamanız bundan. 6-7 haftalık çocuğun cinsiyetini soruyor büyük kesim. Doktor bile tahmin edememiş. Biz nerden bilelim ? Ki hadi tahminde bulunuyor çoğu kişi. Onlarda sallıyor. %50 ihtimal var zaten. Ya erkek olacak ya kız. Daha okuduğunuzu anlamıyorsunuz ya. Gelipte burda cinsiyeti sorduğum posta neden kimse cevap vermedi derseniz isteyende sizi eleştirir. Kusura bakmayın. Hemen de en ufak şeyde günahımı alıyorsunuz moduna girmeyin bir zahmet. Günahlık bir mesele yok burda