Mrhaba arkadaslar.Yaklasik 2 ay once haftalik bebegimi normal dogum seklinde kaybettim.30 gun kdar lekelenme kanama oldu .Durmstu smdi adet gbi basladi bu adet mdir baska bisey mi?Doktora gitmeli myim tekrardan?Bu haftada olan düşük mu oluyor dogum seklinde oldugu icin lohusa mi oluyoruz yoksa?kafam karmakarisik suan.