ikibebeliannee busedemirts1 ilkinde hiç olmadı hamile olduğumu bile geç öğrenmiştim. İkincisinde ha bugün adet olucam ha yarın adet olucam diyordum çok kasık ağrım oldu hala oluyor. İlk hamileliğim çok rahatmış şuan anlıyorum 😕
NM_mom İlk öğrenmeden önce adet olucam sanmıştım o kadar ağrımıştı 1 gün sonra test yaptığım da pozitif çıkmıştı 1 gün oldu yani o ağrı
Ligarbawood Çok şiddetli olmuştu bende ağrı 10 gün kadar sürmüştü adet olacağım diye beklerken hamile çıkmıştım😂 busedemirts1
Ersagununannesi Bende de oluyor 14+4. Haftadayım ara ara adet sancısı gibi oluyor bu ağrının bebeğin gelişimine bağlı olması normalmiş doktorum öyle demişti