Symboll Merhabalar sezeryan doğumum olalı 2.5 hafta oldu kanamam ilk 4 5 gün yoğundu sonra azaldı günde 2 ped değiştiriyordum şimdi ise 5 6 ya çıktı arttı pıhtılarda geliyor sizce normal mi ?