Trapezunta Eyll06 bana eltim Lansiloh tavsiye etti kesinlikle ben de Lansiloh aldım. Doğumdan sonra kullanıcam inşallah
Minnacksevdack Eyll06 hamile kaldığımda mochi manuel aldım ama işe yaramadı. çalışmaya başlayacağım için Lansinoh elektrikli tekli süt sağma makinasını aldım. Bugün elime ulaştı , kısa sürede güzel sağım yaptı. 🌸
Trapezunta Eyll06 valla ben direkt onu aldım dediğim gibi eltim ondan çok memnun kalmış ısrar etti bana onu al diye. Aldım. Siz bilirsiniz yine
Eyll06 Cicilibicili gerçekten mi etrafımda bunu kullananda yok o yuzde. Kararsız kalmıştım tavsıyelerınız üzerine bunu alcam
Cicilibicili Eyll06 bende avent var çok yakın arkadaşım lansinoh kullandı. Avent şuan çok pahalı. Ama gerçekten lansinoh avent muadili gibi. Ben avent almamış olsam lansinoh tercih ederdim. Forumda zaten en sık tercih edilen de o. Bence pişman olmazsınız
Eyll06 Minnacksevdack ben elektrıklısını almıcam manuel alcam 7/24 evdeyım zaten manuelide iyimidir ki chıcco bılındık marka dıye onu alacaktım aslında ben
baby3_ Eyll06 canım Lansinoh öneririm ikizlerimde kullandım. 7/24 evde olmakla alakası yok göğsüne sabitleyip ellerini boşa çıkarmak çok rahatlatıcı inan ki. Zaten yorgun perişan oluyorsun o sağsın bırak da 😀 elektrikli öneririm
baby3_ Eyll06 canım bilmiyorum ama insan eli şöyle boşta çay içerken pompa kendi kendime yapması cidden o an özgürlük oluyo
Eyll06 minik_koala_ve_annesi bende onu almaya karar verdım yani belki bu sorunu yaşamıcam ama ben alıyım evde bulunsun mutlaka istiyorum