dilann22 canim Rahim ağzı uzunluğunda iyiyse stres yapma benimde 25.hqftam kasiklarim agriyir ve bacaklarima doğru iniyor ağırlık kasiklarimda oluyor doktoruma söyledim dediki Rahim büyüyor ağırlık oluyor bebekte artık büyüdüğü için oluyormuş adet sancıları gibi sancılar oluyor bende şiddetli ve arar ara olmadığı müddetçe korkma dedi erken dogumda 5 10 dakika da bir ağrılar şiddetli oluyor dedi bende riskli gebelik doktorunda tedavi oluyorum