Gulsah0306 kızlar ne zaman yatıyor izne ayrıldıktan sonra. sgkyi arıyorum açan eden yok. 32. haftamda ayrıldım 36.nin icindeyim. ayrıldığımız ertesi ayı mı yatar. asgari ücret üzerinden bide ne kadar ortalama.
Rumika Eliftass yani isten ayrıldığımız zaman doguma kadar maasimizi almayacagiz mi? Devlet odemiyor mu maası ay ay? Ben de bugun yeni arastirmaya başladım da🙈
Eliftass Rumika yok ödeme yapması için bebeğin doğmuş olması gerekiyor bebek doğduktan sonra ödeme almaya başlayacaksınız