Melikesrp ayseaktan_00 Canım bende geçirdim 1 ay kanamam oldu benim, sonra üstüne regl gördüm doktor bir kaç ay adet düzensizliği olur sonra düzene girer dedi. 10 gün daha sürer kanaman çok geçmiş olsun
Birgul ElifK67 kimyasaldan sonra ki ay hamile kaldım zaten bi sıkıntı olsaydı genetik test yaptıracaktı doktor
Birgul ElifK67 öncesinde de bi düşüğüm oldu benim 2 ay korunduk korunmayı bıraktıktan 2 ay sonra kimyasal geçirdim, ondan sonra ki ay sağlıklı oldu işte