Kızlarrr 39+2 haftalığız 5 ekime doğum tarihi verildi o tarihe kadar gelmezse suni sancı dedi doktorumuz olmazsa sezeryan bana bişeyler söyleyin suni sancı yaptırma diyen çok ne yapcam bilmiyorum. Kaçıncı haftalardasınız benim gibi doğumu yaklaşan var mı??