Papatyaa_01 zehraaaabb sadece kan alıyorlar ben özelde yaptırdım aç tok farketmiyo sanırım birşey demedi çünkü ense ve burun kemiği ölçümü oluyormuş down sendromu ve iki değişik hastalık daha var mı yok mu diye bakılıyormuş
2bebisannesi58 zehraaaabb yarin benimkide canimm ilkinde kan aldi ultrasondan burun kemigine falan bakti cok ta hatrlamyorum ama yarin detayli yazarim insallah
cerenveminigi Karindan ultroson ile burun köküne bakılıyor var mı basık mi diye bir de ense kalınlığı olculuyor 2.5 üstü olunca kalınlık riskli gruba girilebiliyor. Sonra da kan veriyorsun sonuçları 10 gün sonra cikiyor