Bugün 39+0 oldum yani 40. Haftaya girmiş oldum. İlk gebeliğim bebek hala kanalda değil. Genelde erken inermiş ilk gebeliklerde. Eğer haftaya kadar kanala inmesse mecbur sezeryan dedi doktor. İlk gebeliklerde bu haftalarda kanala iniyor mu bebek yoksa zaten inse iner miydi?