Vrlkubra Dirik hayal kırıklığına uğramanız için adetiniz 10 gün geciktiğinde test yapmanızı tavsiye ederim.
Dirik Vrlkubra ilk gebeligimde 2 gün geciktiginde yapmıştım silik çıkmıştı ama maalesef düşükle sonuçlandı tam bir sene sonra birdaha gecikti içim kıpır kıpır ama çıkmadı testte sanırım varsa bile biraz geç öğreneceğim peki pazartesi günü kan versem çıkar mı
Vrlkubra Dirik bence beklesen çok daha iyi olur. Adet gününden 10 gün sonra test falan da yapmayıp gidip direk kan ver istersen 🏵️
Dirik poyrazin_annesi28 uçlarda az agri var kasiklarim ağrıyor ama adet agrisi gibi değil benim kasılma gibi bide ne yesem ne koku duysam midem bulanıyor
poyrazin_annesi28 Dirik Adetiniz yarın da gelmezse bı test yapın isterseniz sabretmek çok zor oluyo ama denemeden bilemeyiz 🥰
poyrazin_annesi28 Dirik Ben de çok umutsuzdum hatta dedim ki kesin cikmicak öylesine yaptım özenip bı baktım çift çizgi anında çıktı. Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah
Dirik poyrazin_annesi28 bir kaç gün geçsin yapicam canim en az bi pazartesi olsun bakalım testte görürsem kan vermeye giderim
Brn23 Dirik umut vermek gibi olmasın☺️2 hamileliğim de geç döllenme oldu . Birinci hamileliğimde 14. Gün gecikmeye kadar kan tahlili bile negatif çıktı.şuanki hamileliğimde 13. Güne kadar evde hep negatif çıktı hatta 2 saat sonra hafif bi çizgi çıktı
Dirik Brn23 aslında benim yumurtlama günümün üzerinden 2 hafta geçti o kadar geç öğreneceğimi düşünmüyorum tabi ama belli de olmaz inşallah adet görmem de pazartesi günü falan öğrenirim en geç ☺
Dirik Vrlkubra kesin adet olmam gözüyle bakıyorum canim bekleyip kan testiyle kesinlestiricem zaten bu hafta dolu olacak benim için gunlerin nasil geçtiğini anlamam bile 🙄
Dirik Vrlkubra bu gec dollenme nasil oluyor acaba yani test yapsam cok sonra mı net birsey çıkıyor bebeğin gelişimi nasil olur yani 10 gün sonra kese gorurmuyum