Gizem2121 Kizlar ben 34+5 haftalk sezryn oldm.bebegim küvzde ve bugn sezryanimn 3 gunu bugn süt gondrmem gerekiyor ama sütum yok bu pompayi aldm ama iyi cekmiyor acaba ben mi yanls kulaniyorm bastikca pis pis diye ses cikiyor
meleklerin_annesii Gizem2121 göğüslerini ılık suyla yıkayarak masaj yap , tam yerleştirdiğinden emin ol , doğru yerleştirdiğini göğüsünün ucları acıyorsa anlarsın
baby3_ Gizem2121 sezeryanın 2. Gün duşa girdim zaten o yapıştırdıkları su geçirmiyor. Yapabilirsin . Beslak damladan herkes memnun. Senin yerinde olsam ki öyle yaptım Lansinoh elektrikli tek geçerim . İkinci hamileliğim yine öyle yapcam nasipse
Gizem2121 meleklerin_annesii acimiyor ama iki gogsumdn 40 ml geldi sadece pis pis ses cikariyor sutm olmadigi icnmi acaba.
meleklerin_annesii Gizem2121 bununla ilk bi göğüsümü açıyordum ondan sonra o makinayla yapıyordum , bende çok işe yaradı
Gizem2121 meleklerin_annesii cok tesekur ediyorm Allah razi olsn bnmde aklima geldi evde vardi bundan bnde öyle yapmayi dusunuyodm simdi sen diynce birzdn oyle yaparm
Centrum ZeynepFatih canim öncelik geçmiş olsun benimde eşim bunu eczaneden aldi bizde günde iki defa süt götürüyoz bu pompoyla 14 gün kullandık çok zor oluyo çekim gücü az mecbur elektrikli cihazından aldik çünkü benimde sütüm 40 ml kadar geliyo bol bol su içmek sağlıklı ve düzenli beslenmek önemli öncelik sıcak duş almak masaj yapmak göğsüne her 3 saate bir süt sagmakta lazım eşim eczaneden süt çoğaltıcı ilaç bitki çayı alicak bakalım onuda deniyecez
Gizem2121 Centrum bnmde henuz sezryanin 3 gunu ve banyo yapmadm.daha ama sabun ve sicak.suyla yikadm.2 3 defa ve dedign gibi bunun cekim gucu az bugn ilk sutumu gondrdm ama cok azdi az oncede birz sagdm 40ml di ben gunde 1 defa gotruyorm .sen kac haftalk do yaptin
Centrum Gizem2121 ben gebelik zehirlenmesi yaşadım bebeğim 26 haftalik doğdu 😔 15 gün oldu sezeryan olalı ve biz günde iki defa hastaneye götüruyoz benim sütüm çok önemli bebegin gelişimi için inşallah kesilmez sütüm
Centrum Gizem2121 daha yeni sezeryanlisin ama ikinci günü banyo yapanlar var sizde o zaman 3 gün sonra yıkanın bir haftanız dolsun ama sütünüzü 3 saate bir sağın zaten bebeğiniz çok kısa sürede kuvezde kalır eve geldiğinde emecek zaten emdikce sütünuz cogalacaktir 😊
Gizem2121 Centrum normlde 3 gunu banyo yapiliyor benm sezryanin iknci gununde ozel bir pansuman yapildi 3 gun kalmasi lazim 4 gun banyo yap dedi
Centrum Gizem2121 bugun yaparsınız artık bana bugun hastaneden gelirken eczaneden kendime bestekar damla aldım insallah yararını görürüm çünkü taze süt istedikleri için az geliyo taze istemeselerdi geceden de biraz pompalar dim çoğalardi oyle
Gizem2121 Centrum hadi ya ben buzlugada katiyorm 2 sate bir sagiyodm bugn şükür oldu birz en azindn ona yetecek kdr oldu ama pompa vurdugm icn bu seferde olan süte sızıyor kendiligindn
Centrum Gizem2121 taze süt istemiyorlar sizden yane donmus istiyolar demek el pompalıyla olacak iş değildi benimki taze süt istedikleri için mecbur elektrikli cihaz aldik ise yarıyor ne kadar sütüm az gelsede