Archenemy_56 masalimsii kaç haftalıksınız bilmiyorum ama bebiş doğum hazırlığına başlamış düzensiz sancılarınız var 😊 haftanız ileriyse bol yürüyüş yapın adaçayı falan için
masalimsii Melinya ağrı hissediyorum ama dayanamayacak gibi değil doktor bisey demedi nstn güzel dedi eve saldı anlamadım
Edabykl masalimsii guzelmi cikmis baya sancin gozukiyo benm 40 lara ciktiginda bile derdi hafif sancin cikmis diye
A_cemilik Evet bende de 30 a kadar çıkan sancılar vardı aynen öyle dedi. Sadece düzenli olup olmamasına bakıyorlar sanırım. Kaç haftalıksın
A_cemilik masalimsii tamam grafikte benimkilerde böyle görünüyor nst ekranında 30 gördüm en fazla. Benim erken doğum riskim var 30 haftalığım
masalimsii Edabykl öyle dedi haftaya geldi bende sasrdm neyse bol bol yürüyeyim bari 😂 belki gelir 🙊🙈
Archenemy_56 masalimsii allah sağ Salim kavuştursun inş biz de 37 olduk bugün nstye girdim bakalım ne olacak 😂