DevriminAnnesi Hanımlar başına gelen var mı 27+4 günlüğüz.. 11 gibi uyumak için yatağa girdim az önce uyandım ve parmağımda kahverengi leke oluşmuş geçer mi basına gelen var mı nedir sizce bu
DevriminAnnesi meleklerin_annesii kına gibiydi leke ama şimdi çamaşır suyuyla yıkadım geçti başka bi yerden bulaşmıştır değil mi 😄 kına olsa çıkmazdı
DevriminAnnesi Denizpyraz sağ işaret parmağımın ortasında vardı kahverenginin bi ton açığıydı ama çamaşır suyuyla yıkadım şimdi geçti kına olsa geçmezdi değil mi 😄
Denizpyraz DevriminAnnesi yaa kusurabakma çok güldüm 😂😂 demekki yıkayınca geciyormus sorun yok o zaman 😂
DevriminAnnesi meleklerin_annesii ben de ilk defa oldu ama kına muhabbeti olsaydı çamaşır suyuyla yıkamayla geçmezdi diye düşünüyorum
DevriminAnnesi Denizpyraz önce korktum sonra sabunla yıkadım geçmedi 😄son çare çamaşır suyu onla çıkınca ben de çok güldüm valla 😄😂