Zubeydekarakas Baysancmre benim suyum fazlaydı. Fazla olunca bebek anne karnında rahat hareket edebildiği için bir türlü kanala girmedi. Bir hafta önce sezaryen olmak durumunda kaldım
Baysancmre Zubeydekarakas benimde fazla sınırda dedi bebeğe birşey olur diye korkuyorum açıkçası salı günü kontrolüm var muhtemelen gün vericek artık 35 haftaya girdim
Zubeydekarakas Baysancmre yani korkutmak istemem ama ben 10 gün önce doğum yaptım bebeğim doğum anında su yuttuğu için 10 gündür küvezde ama çok şükür iyi 1-2 güne çıkıcak inşallah 🙏