SaruMerve Kızlar merhaba Salı günü kürtaj oldum lakin dün gece çok ağrım oldu titreme ile birlikte daha demin lavaboya gittiğimde parça geldi ama kan pıhtısı değil pembe beyazlı et parçası gibi bu normal mi içimde parça mı kalmış
deniizz7 SaruMerve kalıntıları atıyorsunuz. bende kürtaj olduğumda aynı şeyi yaşamıştım beyaz renk minik et parçaları gibi. birkaç gün sürmüştü. ama içinizin rahat etmesi için doktorunuza danışın tabi.
SaruMerve Der_0 kanama olabilir pıhtı gelebilir demişti ama bu bildipin et gibi eşimi aradım gelince hastaneye gidecez
Der_0 SaruMerve Evet tabi pıhtı olur ama dediğin gibi beyaz renkli olmaz korkmana gerek yok canım endişelenme
sedamom00 SaruMerve onu doktor muane etmesi lazım belki büyük parça kalmıştır küçük parça kaldıysa ilaç yada iğne ile düşürür Allah yardımcın olsun
SaruMerve Der_0 o acıyı bi daha çekmek istemiyorum parça kaldıysa bi daha mı kürtaj olmam gerekiyor canm
Der_0 SaruMerve gerekebilir yada ilaçla atar kendini belkide gelen parçayla bitmiştir gitmeyene kadar anlayamazsın
1bade SaruMerve sanmam kalan parça düşmüştür, düşmesi yani gelmesi daha iyi. Birdaha olursa o zaman gidebilirsin . Şuanda da gidersin gerçi fark etmez ama gelmesi daha iyi olmuş
SaruMerve 1bade canım kendim düşürmedim kürtaj oldupumdada kalabiliyor mu böle anlamadım cidden kafam karıştı korkuyorumda
Der_0 SaruMerve Aslında o tuhaf biraz normalde kendin düşürünce kürtajı temizleme amaçlı yaparlar. Kürtajda kalıntı nadir oluyor