Nrcn92 Bayanlar merhaba, adettinden 1 hafta 10 gün önce kan testi yaptırıp hamile olduğunu öğrenen var mı?
Ceydaozmete Nrcn92 bence çok uzun bir süreç belki geç döllenme olur kanda çıkmaz adet gecikmesi en doğrusu tabi böyle dediğime bakmayın bende adetten 3 gün önce erken idrar testi ile öğrendim sonra kan verdim gebeliğimi öğrendim ama benim için çok zor geçti o 3 gün 😊
en_guzel_emanetlerim Nrcn92 az önce doktordan geldim ve koca bir negatifle ⛔️⛔️⛔️ doktor ultrasondan da baktı rahim kalinlasmasi dışında gebelikte alakalı hiçbirşeyin yok dedi adete 9 gün var bugün itibariyle
Zerdalicekirdegi Adetimden üç gün önce gebelik testiyle öğrendim ama stresli bir süreç aklından çıkarıp adet gününü beklemeni öneririm
Minigim38 Benn adetime 1 hafta vardı yaptırdım betam 544 çıkmıştı kaset test yaptım önce direk kırmızı çıktı 1 gün sonra kan vermeye gitmiştim
Papatyarslan Bende adet günüme 5 gün kala idrar testi yaptım silik çizgi çıktı cidden zor bir süreç ama ertesi gün kan verdiğimde hemen çıktı
en_guzel_emanetlerim Nrcn92 benimde adet tarihim 8 Ekim ama doktor dediğim gibi henüz erken dedi belirtilerimide söyledim hersey olabilir ama erken adetin gecikince gel dedi
Kullaniciadii Benimde yarın bat kızlar yarın yapmayı dusunuyorum aslında 6 gune kadar zaten belli efiyomuş ya 36 gun oluyo o zaman :)
Arife2736 Nrcn92 adetimden önce testle öğrendim canım hastaneye hemen gitmedim doktor yoktu çok beklemedim gerçi doktor gelir gelmez gittim
en_guzel_emanetlerim Nrcn92 kasıklarda ağrım var tek bir kez çok hafif nokta kadar lekelenmem oldu sonra aşırı halsizlik uyku hali var