Sizce hangi doğum yöntemi tercih edilmeli ikisindende çok korkuyorum normal doğumda vajinaya kesi atılması idrar torbasının aşağı sarkması fıtık oluşması basur sebebi gibi pek çok ihtimali mevcut sezeryandada rahmin karna yapışması sezeryan sonrası dikişlerin iltihap kapması açılması bel ağrısı geçmeyen yara acısı gibi pek çok durum var sizce hangisi