Merhabalar, dün kontrolde doktoruma normal doğum istediğimi ve kendimi psikolojik olarak buna hazırladığımı söyledim (tabi bebeğim dönerse 😅)
Doktor da online gebe okulu önerisi yaptı. Doğuma hazırlık ve bilgi amaçlı çok faydasını görebileceğim için. Bu konuda öneriniz var mı? Siz kaydoldunuz mu online veya direkt katılımlı derslere?