İnsllah canim bakalım hayırlısı artık
Hsg çok zor diyorlardı sonrasında ağrı oluyor falan kanama diye ama özel hastanede oldum anestezili hiç bişey hissetmedim sadce anesteziden uyandıktan sonra adet ağrısı gibi 5 dkka süren bı ahri yaşadım kanamam falanda olmadı