Devraninannesi Slm kızlar acaba gün gelecek bende doğum hikayemi yazacak mıyım diyordum ve allah nasip etti... hep normal istedim her hafta doktora gittim doktor bebeğim iri en sağlıklısi normal doğum dedi 40 +5 gün oldu bende hala sancı yok en son gittim doktor normal yapamazsn dedi 27 eylül günü saat 11 de sezaryene alındım yarıdan uyusturuldum ama hep hissettim karnımın gerildiğini hissetim aynı doğum gibi bağırdım ağrıyı çok hissettim yani sonra tam uyutuldum bi uyandım ki bir sürü doktor başımda suntada kan görülmüş 3 saat sezeryenden çıkamadım neyse çıktım aradan iki saat geçti tekrar ameliyathaneye alındım bu sefer genel uyusturuldum allttan kamerayla bakıldı neyse ki iyi sonuç çıktı ama perişan oldum gerçekten allah kimseye böyle doğum yaşatmasın allahım kimsenin emeğini boşa çıkarmasin
Deletedmom434 Devraninannesi can cağzım Allah analı babalı büyütsün❤️ Her doğumun kendine özel zorluğu var ama olsun sonunda bir güzelliğe kavuşuyorsun.. Dikkat et kendinede bebişede🌸
Kocozge Devraninannesi peki gerçekten iri mi doğdu bebeğiniz? Doktor bana da aynısını söylüyor 🤷🏻♀️Hayırlı olsun size de çok geçmiş olsun en kısa zamanda toparlarsınız inşalah 🤲
Deletedmom434 Devraninannesi ciğer geliştirici vurdular balım şimdi sancılar çıkıyor nst de 40-50 arası sabah tekrar nst ye giricem sıkıntısız çıkarsa taburcuyum bugün sümüksü tıkacım geldi işte
Devraninannesi Deletedmom434 oyy allah yardımcın olsun inşallah bir sıkıntı çıkmaz zamanında doğar minnoşum
Kocozge UluElif 36+3 teyim 35+6 da 3100 gr çıktı ölçümlerde bu şekilde giderse normal olmayacak dedi 😧 hayırlısı Allahtan bekleyip göreceğiz
Bilge35 Devraninannesi hah simdi anladım . Geçmiş olsun cnm . Sondada kan vardı . Gelmiş geçmiş olsun