Minnosunannesi Ademinee bendede öyle gezikiyodu hatta doktor alalım boş gebelik demişti ben 10 gün daha beklemek istedim. Bebeğimi ve kalp atışını görmüştük. Bu süreçte beklemek çok zor olur ama bekle . Kendini her ihtimale hazırla hamilelik boyunca hep böyle tedirginlikler oluyo herşey Allahtan hayırlısı olsun inşallah
Sewgi Ademinee benimde 16 mmken her iki muayenede de bebek görülememişti ki 6+2 haftadaydım sonrasında 7+2 de hem bebeği görmüş hem kalp atışını duymuştuk bence sakin olun ve bekleyin
Ademinee Nurcanemir adet tarihime göre 8 ama aralığın 6sında kan testi verdiğimde beta hcg 0çıkmıştı yani hamile değildim o Zaman ben hesapladığımda 5haftalık
Nurcanemir Ademinee ben 6. Haftada kalp atışlarını duymuştum kesede sanırım 5. Haftamda flan ama senin hesabınla doktorun hesabı tutmuyo
Obsesifk Ademinee 5 haftalıksa normal canım daha 7. Haftada falan duyarsın kalp atışını daha bebek küçük olduğu için görünmez zaten
PamukAnne Canım ben gittigimde 5+2 gündüm keseler var ama kalp atışı falan yoktu 7. Haftada kalp atışı almıştık. Umarm hayırlısıyla sizde güzel haberler alırısnız
DeniznAleyi 4 haftalıkken öğrendim. Kese var bebek yok dediler 6. Haftada kalp atışlarını duymaya çağırdılar yine duyamadık. 8. Haftada alttan muayene sonucu gözüktü bebek kalbini de o zaman duydum. Biraz daha bekleyin derim.
Bussse Biraz beklemelisin ayni sey görümcemin başına geldi karından degil alttan muaynede gördüler bence beklemelisin ve panik yapma strese girme ilk haftalarda her annenin hissetigi his bu kalp atisini duyarsin bir iki haftaya kadar
Sltnbl Ademinee benim kese 25 mm di bebek yoktu 7+4 de gittim bebekte vardı kalp atışıda sabırlı ol ilk haftalarda doktorlar saçmalayabilio