Selamlar yarın nasipse doğumum var. Epidural sezaryen olacak. 11 buçukta hastanede olacağım sabah. Doktor sabah 7 de kalk kahvaltı et sonra bir daha bir şey yeme dedi. Ama su içme konusunda farklı bir şey dedi hatırlamıyorum. Şu kadar saat kala bırak gibi. Siz hatırlıyor musunuz? Kaç saat önce kesmem gerek.