Baliminannesii 3660 gram bebeğim , normal doğum yaptım 💃
Randevum vardı doktorum muayene etti , bu beneğin gelmeye niyeti yok dedi 39+3 te.
O gün dışarı da 1 saat yürüdüm , merdiven çıktım. Gereksiz bir enerji vardı yani. 😂 gece 3 te sancılarım başladı hafif hafif. Sabah 10 da kliniğe gittim. Doğuma aldılar, 1 cm açılmam vardı. Yavaş açıldım 16:00 gibi de doğum yaptım. 🌸