Semas Abzeh89 eymen nerde he-man nerde hiç alakası Yok çok tuhafıma gitti bu yorumunuz alay eder gibi elinizi de kaldırıp gülüşmüşsünüz bari yazmayın 🤷♀️😱 çok tuhafıma gitti gerçekten
Abzeh89 Semas ahahaha bu da komik mesela, neden yazmamam gerektiğini anlamlandıramadım. Tonlama diye bir durumdan haberdar mısınız sahi?
kdrt Semas alay eder gibi demişsiniz ama hiç alakası Yok bana da öyle geliyor eymen diye seslenirken ama anlamı gayet güzel kimsenin ona bişey dediği yok, adıyla büyüsün bebeğiniz inşallah ☺️
Semas Abzeh89 eymen annelerine saygısızlık yapıyorsunuz sadece mağaza ortasında saçma sapan hareket yapıp tonlama diye nitelendiremezsiniz akıl akıl diyelim ne diyelim 😊
Abzeh89 Semas yooo ben bir saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum fikrimi hür şekilde ifade ediyorum. Öyledir ya da değildir o da sizin düşünceniz. Bu kadar mevzu etmeye ne hacet?
kdrt Abzeh89 aynı biz ya 😂 bizde eşimle aynı şekilde düşünüyoruz sanki bi Ipman, X-Men gibi geliyo kulagımıza 🙈
Semas kdrt burda bir anne beğendiği isimi sormuş öyle düşünüyorsanız içinizde saklayın insanın hevesini içinde bırakmayın birde gülmüşler daha neresi dalga gecilmemis kadının ses tonuyla bile dalga geçmiş
Tomurcuk18 Abzeh89 Bitek ben böyle düşünmüyormuşum 😂😂 biri Eymen diyince benimde direk aklıma he-man geliyo😂 hatta içimden direk Heymen diyorum 😂😂 ama herkesin kendi tercihi tabiki☺️☺️
Abzeh89 Tomurcuk18 içinde saklamamız tavsiye edilmiş, eyvah sizde düşüncelerinizi dışlaştırarak büyük saygısızlık yapmışsınız! 😂😂😂
Abzeh89 Semas ay hiç size açıklama yapmamam gerektiğini şu an bu mesajınızla idrak ettim. Onun için diyorum ki hı hı evet haklısınız.
Tomurcuk18 Abzeh89 😂😂 tutamadım içimde patladı gitti🤦🏻♀️ Ama dediğim gibi herkes her ismi beğenmek/beğenmemek zorunda değil. Herkesin kendi tercihi 😊🌸
AlyaDerin21 Gizemsongul bnm ilk önce erkek hissediyordum bebeğimi ve o zaman muhammed Eymen koymuştuk Eymen çok güzel 🥰🥰